Urladdad!!

Gråta är verkligen som en enda urrensning för kroppen!!
Jag har laddaat ur min kropp rejält denna veckan kan jag ju säga!!!
Men trotts det så är jag lika örvirrad och vet inte hur mitt samvete tänker, vad mitt hjärta vill....
Eller vad jag själv vill för den delen...

Fyyy ibland vill man bara dra ett täcke över huvet så man lixom bara får försvinna från verkligheten!!
Eller bara få vara barn igen..
Då man slapp tänka på dessa saker.. Man hade inte det vuxen ansvaret..
Man lixom bara va...
Men trotts det så gnällde man bara...
Man ville bli vuxen då får man göra så mycket å bla bla...
Men just nu vill jag INTE va vuxen...
Jag ocrkar inte konflektera längre i mitt huvud...
Det äter upp mig totalt asso...
Och bara det att inte veta vad man skall göra eller välja för att det skall sluta med bästa resultat..
Men just nu käns det som att inget av det jag har att välja på verkar vara av bästa resultat!!!!

hmmmmmmm........
Så nu känner jag bara hur jag lixom sackar ihop som en urblåst ballong!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0