Respons!!

Ååå jag kan ju börja med att skriva att min föreläsning gicj JÄTTE bra:D
Denna gången var jag inte ens nervös för att ha den!!
Det blev grym respons med brainstorming om hur var och när... Så nu hopps jag verkligen på att de ska rulla på för mig:D Kul också att jag fått mycket respons på bloggen och att folk intresseras av det jag skriver!!!!
Annars då så e det en rätt flängig och flacig tid för mig nu med mycket att dona med, planera och reda ut...
Så kan vara så att det blir lite dåligt skrivet och så tills jag kommit till rätta!!
men ska försöka få in ett inlägg när jag hinner!!!

Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

Just nu har jag uppe en tävling på bloggen där det lottas ut 8 stycken mjukisdressar. Vem vill inte ha en!? ;)

Jag älskar dem i alla fall! <3

2012-01-18 @ 23:13:42
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0