Hur vet man?!!?

Nu skriver jag om känslor här idag...
Och det handlar om kärlekskänslor!!!
När man var sjuk i en ätstörning så kan man inte skilja på vad som är vad...
Eller ens kunna känna igen känslor!!!

Och det är det jag funderar på och undrar om...
Hur vet man om man fortfarande älskar någon??!! och inte bara e ihop av skuldkänslof eller för att det lixom bara har blivigt vardag.. vart går gränsen mellan kärlek och att det övergått i ten vä skap?!?!
Jag menar... Om man levt ihop med någon i många många år, och har gått igenom mycket ihop!!!
Och sen att komma tillbaka från en hemsk tid och sedan somen nh mänisk!!
Kan det vara så att man växt från varandra??!!
Eller är det bara att man är förvirad, och tror att det skall vara så mycket mer i ett förhållande... Att faktiskt inte är så mycket mer i ett förhållande, det är lixom "svenson" och händer inte sååå mycket...

Tror jag blir knäpp snart!!!

Kommentarer
Postat av: emma

Tjoho!

Var med och tävla om en biobiljett till valfri film på min blogg! :) Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget!

Direktlänk: http://emzaans.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-biobiljett.html

2012-01-06 @ 23:18:41
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0