Följ drömen!!

Ja nu kan man ju tänka att det låter...... ja jag vet inte hur jag skall säga!!!! Men man måste ju ha drömar här i livet och försöka nå dem... För vad är det annars som man lever för!!??
Och det kan vara en liten dröm eller en helt enorm dröm som man kke knappt ens kan nå till....
Men bara grejen att man sätter upp mål och har något att sträva efter och jobba emot!!
Jag har satt upp mål och har MÅNGA drömar som jag vill försöka fullfölja....
Och jag vet ente ens om allt kan uppfyllas... Men jag har ändå påbörjat många av mina drömar och det är ju först då som jag vet om det  finns en möjlighet för mig att nå till toppen av en dröm...
Men bara kännslan av att jag försöker göra en förändring i mitt liv, och att jag kämpar för att nå dit...
Även fast det är motgångar på vägen och att man tar 2 steg fram och 1 steg tillbaka så får man ju inte ge upp....
kke att man får lägga det på hyllan, hellr det än att man ger upp helt!!!
Jag har satt del mål på vägen...
Och när man har nått det målet.. Det är en sådan lycko rus dels att man har upnått målet, men också vetskapen om att man faktiskt är ett steg närmare drömen!!!
Jag har kommit fram till att jag vill försöka kunna leva mitt liv med saker som JAG vill göra... och inte leva i vardagen och gåi samma trall bara för ATT...
Som många gör, för att man inte vågar ta steget utanför den trygga zonen som man har runt sig!!!
Man kan ju börja med något litet... och inte gå in på den största och svåraste direkt, och bli skrämd för att man inte lyckas med det man vill upp nå!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är sånna personer som du som uppfyller drömmarna och du verkar ha en hel del =) Det gillas!

2012-02-01 @ 10:59:40
URL: http://www.nattstad.se/painface

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0