Sweet!!

Trotts motgångar och att jag inte fick jobbet utomlands och allt det så låt jag inte upp och la mig ner för det!! Nej och se det resultera i något mycket bra!! Jag har nu fått en lägenhet i Mariestad!!! En fin 2:a med utsikt över vattnet:D Tänk... Snart 25 år och detta e MIN FÖRSTA egna lägenhet!! Skall faktiskt bli skönt och kul att få ha något som BARA är MITT... En egen fristad lixom!!! Och så skall jag även gå introduktion nästa vecka en att börja jobba!! Så se allt går bra nu!! Det vill till att man inte ger upp vid motgångar!! Det som inte dödar det härdar!! Annars så e de ju fredag idag då, och en dag närmare lördag!! Som kommer bli bästa lördagen på LÄNGE!!! En hel tjej dag/kväll med väninnan... Spa på dagen 3 rätters och utgång!! Jag LÄNGTAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0