Pausa

Phu.... Något som jag verkligen kände av idag var att jag MÅSTE stanna upp och Pausa... Känner att jag INTE lever som jag lär just nu!!! Vara här och nu lite vore inte alls fel!! Är väl kke inte så konstigt att jag är om mig och kring mig just nu.... Men skall bli SÅÅÅÅ skönt när man fått ordning på tillvaron och har en fast punkt och slipper allt fläng åkande och planerande!! Blir en enda stress när man inte alls vet var när eller hur .... Men förut var bristningsgränsen för mig!!! Hoppas på att iaf få sova i natt... Då är man ju ett steg närmare stabilitet. Och kke stanna upp lite i morgon och göra om mindfolness!!!! Japps får bli de efter jag simmat i morgon tror jag allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0