Frustrerad!!

aaaa.....
Hur kan man längta så sjukt mycket efter något som man inte ens har??!!
Faan.. de e verkligen helt outhärdigt..
Går som i en enda dimma.. tiden går SJUKT långsamt!!
Och jag bara LÄNGTAR!!!

Fyyy satan va frustrerande det är asso....
Ja,ja.. är ju inte allt för långt kvar dock=)

Annars så har jag vart i Tidaholm hela helgen med mor och syster..
Har vart helt bra!!
Och idag har jag uträttat ärenden, tvättat ggr 2..
Och i em/kväll blir det LENA GG, för massage på maken och sen lite LR MEET=)
Kul å få se några av teamet igen...
Va ju lixom inte igår...
I möra tänkte jag börja packa lite...
Dels för mina veckor i Mariestad...
Men också för flytt och lager...
Så är man klar sen lixom...!!!
Och så har jag självklart min massage kurs i morgon kväll=)
Skall bli kul och se om mina kära Elever har övat något på massage greppen vi lärde förra gången!!

Måste ju säga, att trotts denna kyla så är det ju toppen härligt att solen skiner iaf!!
mmm... både biter och bränner på kinderna när man e ute=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0