Våga sticka ut!!

Hej allihopa!!
Nu har jag fixat en ny blogg här... Som då heter I made it!! Och det på grund av att jag klararde mig ur min ätstörning och jag har klarat mig ur mycket annat med som jag var med om i min upp växt....
Och min tanke med denna blogg sida är att ni som läser skall sriva om ni har frågor om vad som helst, ni skall skriva om ni själv har problem, om ni vill ni ha hjälp med något, disskutera, dagens ideal, rätt och fel.... att man (Jag/ni) kan ge tips och komma med råd.. om allt och inget!!
ja,a.. bara skriva ur sig lite.. för ofta kan det vara skönt att bara bubbla ur sig det man har innom sig!!
Och är det någon är ute som läser detta som är ätstörd känner någon som är det eller så.. frågafråga fråga!!! alla frågor är bra frågor....
Så hoppas detta väcker intresse från er där ute nu......
För det är det jag vill skapa.. ett intresse, en ögon öppnare och att folk skall våga sticka ut!!
så skriv skriv skriv!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej hjärtat ! Kul att du har gjort en blogg till och tar upp anorexian och andra saker med, bra att ventilera sig. Bilden på dig när du är så mager väcker minnen från då du började resan tillbaka,sjukhus,dina ögon som såg så frånvarande ut,din kropp var bara skinn å ben....stackars unge.

Resan har varit lång å mödosam, både för dig och även Michael, som har stöttat dig så fint.

Önskar dig allt det bästa med bloggen hjärtat <3kramiz

2011-10-21 @ 18:46:20
Postat av: Anonym

Ja.. Det är ju då bara att hoppas att folk skall se bloggen och skriva i den!! inte för jag vart så aktiv nu då.. men har vart så sjukt mycket runt om.. men kommer mer när de har blivigt struktur på det andra=)

Ja det var en TUFF tid.. och ont gjorde det i varenda cell!! men jag klarade det!!

Och många fanns där för mig!!

Tack så jätte mycket för ert stöd och att ni fanns där för mig!!

kramar om

2011-10-23 @ 20:48:46
Postat av: Emma

Jag hade ätstörningar när jag var 14-15, så det var några år sedan nu och jag tog mig ut ur det. Vägde 40 kg till min 172 cm och kände mig ändå stor. Nu väger jag 20 kg mer och känner mig inte alls stor. Finns många monster i huvudet som kan ställa till det! Bra att du bloggar om sånt, för jag tror att många tjejer i den åldern drabbas av samma sak!

2011-10-26 @ 17:10:29
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0