Länkar!!

Hej på er alla där ute!!
Jag vet att jag vart dålig på at komma igång med denna sida ordentligt.. men det kommer jag lovar!!
kan iaf säga att jag fått bra respons från folk och det är jätte kul!! Det värmer i mitt hjärta att folk har vart så positiva till denna bloggen, och att jag har kunna så lite frön och faktiskt tipsat och så!!
det vill jag ha mer av:D
men jag har laggt upp 2 olika länkar nu ikväll.. en som är om man behöver vård för sin ätstörning, och en som är mentor, föreläsningar och mer idiellt arbete av personer som haft ätstörningar eller vart anhöriga! (där bland jag är med i)
Jag har laggt upp länkarna, för att jag tänker att det säkert tittar in någon här som kke känner någon som har problem, eller att man själv behöver ta steget.. så det är som ett tips för ER!!!
Anars då.. så skall jag ju ha mitt föredrag i morgon.. så nu e de sängen som gäller och hoppas på lite sömn!!
ha de gott så länge.. så åter kommer jag i morgon med in tell om hur det gick;D

Kommentarer
Postat av: admijn

Lämna ett avtryck och få fler besökare till din blogg/hemsida! - http://webbsilo.se/avtryck/

2011-10-28 @ 01:39:43
URL: http://webbsilo.se/avtryck/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0