Hmmmm..

Som jag sagt innan så skall jag ju ut och föreläsa om anorexia...
Skal bli kul att komma ut och uppmärksamma det hela.. Men nu har jag istället kommit i en svacka då jag blir rädd för, tänk om ingen blir "intresserad" av det jag pratar om... och framför allt.. hur skall jag framföra till ungdommar, att det är inte värt det.. när reklamen bara matar in bilder, tidninger, modeller, kändisar.. det är banta hit bli av med 4 kg på BARA 3 veckor osv ovs.. och få dem att bara... nej det är inte värt det.. gå emot strömmen och gör tvärt om..... hmmm
nej, måste tänka positivt... men det är dock en svår grupp jag skall försöka vända.. men kan ju inte göra annat än att förmedla och sedan får de göra vad de vill med den infon.. Jag har väl iaf sått ett frö hos dem!!
Ja, ja.. på torsdag morgon skall jag ha föredrag för sensus.. så de e väl bara att läsa in och prenta och köra.. så kke inte skriver på nån da lr så!!
men kommer självklart berätta hur det gått och vad det är för respons:D
och glöm inte.. frågar man inget får man inget verta!!

Kommentarer
Postat av: Anita

oh my, you have changed (by looking at the picture, and by understanding what you're about to do). positive comment!



..even though i'm that kind of person who would like to be like your first picture ..

2011-10-25 @ 18:57:42
Postat av: Jela

Thank you very much ....

Hmmm let me ask you, what you look so good to be like I was in the first picture!? How are you now and what encourages you? (Of course you dont need to answer this) And a curious question, what do you see in me at the new images, and how would you take to you if I came and told you about it?

Take care!

2011-10-25 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0