Påminelse!!

Något som jag gjorde för att påmina mig själv, när jag låg i Varberg, var att skriva postit lappar och klistra upp här och var i rummet, om vad mitt mål är och vad det är jag kämpar för!!
För när man är i en anorexi så känns det så totalt jävla meningslöst just i stunden.. Man vet inte vad som kommer och inte riktigt heller vad man skall kämpa för!!
Och det gör ont, så inni h*vetes ont att ta sig ur en ätstörning, gå emot tankarna, gå emot sin medpassagerare!!!
Och då gick jag runt i rummet, läste på lapparna för att sedan lägga mig på sängen stoppa huvet i kundden och bara SKRIKA rätt ut, och få ut det som gör så ONT i kroppen!!! Det är ju så man fungerar.. Repition... En annan sak som jag även sa till mig själv och hade som ett eget mantra när det var jobbigt var:
JAG VILL
JAG KAN &
JAG KOMMER SEGRA!!
och det gjorde jag med!! Det är fortfarande en kamp emellanåt i huvudet...
Men det är JAG som segrar!!!

Kommentarer
Postat av: elfina

japp, du segrade. du rockar!! idag har jag "bloggat som en fjortis" prövat på att vara fjortis för en dag helt enkelt. Gjort videoinlägg (premiär) kolla och säg vad du tycker..underhållande..?

2011-11-14 @ 22:17:19
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: elfina

japp, du segrade. du rockar!! idag har jag "bloggat som en fjortis" prövat på att vara fjortis för en dag helt enkelt. Gjort videoinlägg (premiär) kolla och säg vad du tycker..underhållande..?

2011-11-14 @ 22:17:24
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: elfina

padda?

2011-11-14 @ 22:29:43
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0