Dagen D

huuuuu......
Snacka om att jag e nervös lr... Idag så gäller det då...
Min första föreläsning för "allmänheten".... Och jag tror jag DÖR.....
Men vadå.. Försöker tänka att om jag nu e så dålig och om det inte hade vart intressant så hade ju Inte Sensus tatt sig an mig och vill "marknadsföra" mig...

Men ändå... man går i ett enda dimmigt töcken och e lite sådär... tom fast ändå helt full i huvet...
Jag kan ju verkligen säga att jag använder mig av metoden ANDAS I FYRKANT just nu... och tanken.. det kommer gå bra!! JAG ROCKAR!!!
Vadå lixom.. dde vet ju inte vad jag skall säga eller inte eller vad som är rätt eller fel... så så illa kan det ju inte gå ändå då kke...
Ja ja.. de får ta det för va det är.. ocg gilla det eller inte!!
Håller mimna tummar iaf=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0