SEN!!!

Sorry.. jag måste va segast i hela universum...
Men nu så skriver jag iaf!!
Föreläsningen mina vänner gick som på rälls!! satan va kul det var och va uppskattat det var hela alltet!!
Nervös e ju iaf bara förnamnet av vad jag var innan... trode verkligen att bena skulle vika sig innan jag skulle börja!!
Kom ju ett 20 talet personer, så det va kul!!
Men iaf.. När jag väl hade satt igång så gick det hur bra som helst.. Klev verkligen in i rollen och bara körde på som om jag inte var gjord för något annat!!=)
Mycket respons från åhörarna och frågor om sjukdomen, tankar och hur jag känner nu!!

Även Sensus fick jag MYCKET bra respos från!!
De är glada över att få ha ett sammarbete med mig och tror verkligen på att detta kommer gå gallant och efter frågan kommer bli STOR!!
Så det är grymmt kul... Nu vill man bara att det skall hända MER,MER MEEEERRR!!!
Men kommer ju inte ske något för ens efter Jul iaf!!!
Ja,ja.. den som väntar på något gott väntar ALDRIG (alltid) för länge!!!!

Kommentarer
Postat av: Corny

Hej! Vill du vara med i Helgens Blogg?

Isåfall, anmäl dig här:

http://cornyz.blogg.se/2011/december/helgens-blogg.html



Om du inte vill, förlåt för detta och ha en bra dag :)

2011-12-02 @ 13:00:57
URL: http://cornyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0