Info!!

Hej på er alla!!
Tänkte ge lite info bara.. om ni undrar varför jag inte skriver så mycket här...
Men det är bara för att här har jag tänkt att skriva saker som har med ideal, ätstörningar mående tankar osv!!
Så det är när det lixom kommer upp något eller så som jag skriver här!!
Men är det så att ni vill läsa annat som jag skriver så har jag en blogg till som är mer alldaglig eller
vad jag skall säga!!
http://jelasklotter.blogg.se

Där har jag som sakt en blogg till som det sker lite mer aktivitet än här kke!! men ni får självklart skriva här i om ni har frågor funderingar eller vad det än kan vara!!
Så ha det gott så skriver jag här snart igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0