Good feeling!!

En vanlig fråga som jag fick när jag var sjuk var hur jag såg på folk i min omgivning, och om jag såg dem som extremt feta och stora bara för att det var så JAG såg på MIG själv!!!
Och jag förstår frågan mycket väl!!!
Men så är det INTE!!!

Man ser inte omgivningen mer anorlunda än hur jag såg på dem innan...
Jag mer eller mindre avunadades deras utstråling, kurvighet och att de såg ut att verkligen må bra med sig själva och njuta av livet!!
Jag ku de titta på tjejkompisar som gick arm i arm med varandra och gick och åt på något gott...
typ en glass eller någon godis eller vad som!!
Medans jag själv gick med ett äpple i handen och hade superångest och inte viste vart jag skulle ta vägen..
Helt "susig" i huvet, avskärmad och disträ för den innre kampen som jag då stred med!!

Men IDAG, ja just idag när jag kom ur duschen och kika i spegeln (vilket jag ALDRIG ku de göra förut)
så fick jag känslan av ja,a.. Rent ut sagt... Faanva snygg och sexig jag är!!
Kände mig nöjd när jag stod där framför spegeln...
Och ändå har jag ätit godis, kakor och massa jul mat,nötter och allt vad det kan heta!!!
Och jag är snygg ändå;P

Då kan man ju jämföra med det jag skrev innan.. Ku de inte ens äta ETT äpple och inte ens se mig i spegeln och verkligen avskydde det jag säg.. För det jag såg var ju inte heller verkligheten!!
Så nej jag vill INTE dit igen....
Och den känslsn jag har idag vill jag INTE skall försvinna!!

Kommentarer
Postat av: jessica

jättefin blogg!

titta gärna in på min blogg och

läs om kampen mot min sjukdom.



har även en frågestund så fråga

gärna vad du vill, jag svarar på alla frågor!



kram

2011-12-29 @ 22:25:24
URL: http://diisorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0