Dålig aktivitet!

Ja måste verkligen säga att jag har vart SÄMST på att skriva här nu de senaste asso!!
hmmm... men har verkligen vart HUR MYCKET SOM HELST nu!!!
Jag blev erbjuden ett "vick" på iaf 3 veckor för en som e sjukskriven på 70%...
Plus att jag har min massagekurs och även föreläsningarna...
Och allt som är runt om med flytten och det...
Så det är därför det vart sjukt dåliga aktivitet här från min sida!!
Men hoppas på bättring när jag flyttat och fått lite ordning på vardagen runt om kring mig!!



Idag så har jag vart på en arbetsintervju i Skövde!!
Efter set så käkade jag lunch med en väninna jag inte träffat på HUR länge som helst!!!
Såå trevligt!!
Efter det så tog vi en promenad och satte oss i solen!!
mmm snacka om att jag bara ÄLSKAR detta härliga väder=)
Intervjun gick riktigt bra.. så nu återstår de att se vad som händer och sker;P

Annars då...
Så håller jag på att förbereda för min föreläsning som jag har i morgon kväll!!
Men kommer nog gå ur vägen tror jag allt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0