wiiieee***

Även idag så har solen skinit och fåglarna sjungit!!!
Jag och Bella åkte upp till spåren här i Mariestad och drog av 5km....
i möra så är det dags för kurs på kvällen.. sedan så åker jag till morsan och käkar alla hjärtans dag middag och sover!!
och på onsdag åker jag tidigt till Tibro för klipp å sling, och sen skall jag verkligen försöka packa ihop ALLT som jag skall ha!!
hämta smink trollyn hos Lena och sen åka iväg till Mariestad!!
Och på Torsdag så är det mini mässa då jag skall stå och representera LR!!
så bor NI i närheten av Mariestad så kan ni ju åka förbi holmen och kika..
Jag har massa bra bra erbjudanden!!
sen på fredag funderar jag på att ta en simtur!!

Och sen e de LÖRDAG:D
åå vad jag längtar!!!
Jag och min vännina skall ha en riktig tjejkväll... hon kommer efter lunch och vi skall iväg och handla för middag..
ev träna lite och basta, lägga ansiktsmask och dricka skumpa...
göra oss snygga äta go mat och sen ut på barrunda och sen göra dansgolvet!!!
åå de kommer bli såååååå gött!!
faan va jag LÄNGTAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0