Valentine!!

Och så var det den där dagen nu då....
Som  verkligen handeln utnyttjar så maximalt!!
Det är ju helt sjukt, att igår kostade en stor fin ros 25:- och så kommer man idag...
Bara för att det är alla hjärtans dag så kostar samma ros närmare 60:-!!
Det är verkligen skrämmande...
Men det värsta av allt är ju att vi faktiskt finner oss i det just bara för att det är all hjärtans dag...
Detta är min första allahjärtans dag på 6år då jag e singel...
Hmmm undrar va jag skall göra då.....
Hmmm INGET och det gör mig inget..
För är trotts allt en vanlig tisdag, precis som alla andra tisdagar!!
Jag firar mitt i helgen istället, med bästa vänninan och massa skoj och mys:D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för dina ord! Det värmer :)

2012-02-14 @ 19:36:22
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Nella

Jag håller med dig till 100%! Handeln drar nytta av alla högtider så mycket de bara kan, visst..det är så de försörjer sig, men de behöver inte höja priserna till skyarna.



Alla hjärtans dag behöver inte spenderas med en pojk/flickvän, utan med nära och kära. Så att vara singel idag är nog ingen katastrof, det är som du säger: En vanlig tisdag.. :)

Kramar!

2012-02-14 @ 20:31:37
URL: http://nella.prexdesign.se/
Postat av: helen

jätte fin blogg tjejen:)



jag har en frågestund just nu, och jag skulle bli extremt glad om du slängde in några frågor! hoppas jag ser dig där, kram:D

2012-02-16 @ 16:00:47
URL: http://radovancev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0