Slappar Fredag!!!

Japps... Idag blir de bara slapp!!
Har vart igång hela dagen.. Det har gått i ett...
Jag har som vanligt knappt sovit, och gick upp vid 05.30 typ...
Började morgonen med att tvätta....
sen gick jag och Bella en super go lång promenad vid vattnet i solskenet...
Trotts minusgrader så värmde solen gött...
Fortsatte med tvätten, laga lurre och slappa lite...
Ringde på lite jobb och så..
Sen gick jag till badhuset och simmade!!

Snacka om att man e otränad lr;P
Men va grymmt gött...
Blev hur trött som helst  efter det, så jag slummrade i soffan en snabbis...
Sen va de psomenad med Bella igen...
Grejade och dona...
Har precis käkat lite middag!!
mmm känner att ja e grymmt trött..
skulle kunna somna nu!!
Så funderar på att lägga mig tidigt och kika på film i sägen!!
Ja såååå får det bli:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0