Reser mig upp!!

Jaha ja.... då va de bara att resa sig igen då.....
Fy jagsom VERKLIGEN sett fram emot att få åka och jobba utomlands...
Men fick svaret idag, att jag tyvärr inte fick jobbet:(
Men... skam den som ger sig... Så jag tog nya tag nu direkt och sökte MASSA andra jobb istället, ringde på lägenhet och åkte dit å kika...
Den var faktiskt riktigt ok.. så skall ringa fastighetsägaren i möra och intresse änmäla mig på den!!!
Så håller tummarna för att jag iaf får den då!!

Vem vet... kke lixom var universom som tyckte att jag behövde få ordning på allt runt omkring innan jag åker iväg...
Så ingen ide att gräva ner sig!! Motgångar möter man ju livet ut..
Det som inte dödar härdar brukar man ju säga;P

Men lite positivt måste jag ju säga..
Igår på kursen fick jag MASSA positiv respons, de ville verkligen ha fortsättning och är nöjda med mig!!
Sådant värmer VERKLIGEN:D
och idag åkte jag till Mariestad, för att bo här nåra veckor...
En go dag med vännina och son.. kikade på lägenheten ihop och fixade middag!!
Jaa... va faan.. jag e 24 år....
Har HELA LIVET framför mig...
nej NU skall JAG LEVA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Vilken fin blogg och du är också fin :) Ja du har ju hela livet framför dig! :D Besök gärna min blogg:



http://jeanettefredriksson.blogg.se

2012-02-09 @ 18:29:10
URL: http://jeanettefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0