GOOD!!!

Sweet.... Gårdagen gick riktigt bra!! Blev lite sålt och några intresserade av visning! Så nu hoppas vi på många intresserade:D Och så gick jag ju även modell för Blingo... Och de gick ju bra!! Kke inte en klänning jag skulle ha på mig just för att de va rosa! Men den va go och fin för övrigt!! Och nu så e de äntligen fredag, vilket betyder en dag närmare lördag!! Såååå jag LÄNGTAR!!! Kommer bli bästa lördan på länge!! Av många olika anledningar!!! Och så här jag ju en sak till att fira i helgen... Jag har fått en lägenhet i Mariestad:D En fin 2:a med utsikt över vattnet!! Plus att jag även skall börja introduktion för jobb nästa vecka!! Så nu rullar de framåt igen!! Happy happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0