Go helg!!

Å så va helgen snart över då!!!
Och den har vart helt go faktiskt...
Igår så sova jag ju inte sååå mycket och vakna as tidigt.. så började morgonen med en promenad med Bella,
in och käka frulle...
Sen fixade jag mig lite och åkte till Tibro!!
Jag hade fått mina kontrakt på lägenheten:D
Så skrev på dem och posta iväg till Hyresvärden...
Sen fixa jag och planera inför mässan som skall vara på torsdag!!
Svängde snabbr förbi min kusin, och sen iväg till Hjo för att möta upp Tina....
Sen bar de av till Torsö...
Jag och min vännina slappa drack lite öl och gjorde pizza!!!
Drack till och med lite vin..
hmm kke kommer uppskatta det till slut ändå då;P


Idag så har vi åkt och kika på en soffa... som jag köpte!!!
sweeeet....
Men universum hade ju ett konstigt sätt att via att meningen var inte att jag skulle ha med soffan idag...
Ja jag kan ju inte säga att det gick våran väg...
men vi kollade på den och jag köpte den...
så på söndag far jag och hämtar den!!!
Härligt väder har det ju vart idag iaf!!
Så vi har prominerat å haft det gött i solen..
nu är de soff häng som gäller.. för jag e TRÖTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0