Fullt ös!!

Vilken jädra helg!!
Lördagen börjades det tidigt...
Jag och väninnan träffades vid 10.00 & gick ut och gick halv milen..
Sen handlade vi till middagen och åkte å käka var sin sallad!!
Sen vid 12.00 var vi tillbaka i lägenheten och då tog vi oss en liten kaffedrink för att värma oss!!
La var sin ansiktsmask och knäppte var sin öl..
Duscha och gjorde oss iordning....
Så här på bilden är väl kl ca 15.00 då vi korkat upp en flaska skumpa och käka lite nötter...
En blev det väl någon mer öl,och börja med maten....
Så ni kan ju bara ana vilken go bakfylla jag laddade för igår....
Fick ju en ny vän igår att krama iaf;P
Men de va faan kul i lördas ändå asso...
så de lär ju bli ganska många sådanna helger nu när jag flyttar till Mariestad!!!
Sweet!!
Idag har jag vart å besiktiat den lilla pärlan och även vart Skara en sväng..
Nu sitter jag å slappar å känner att huvet e inte riktgt hundra faktiskt!!
phuu... i möra så blir de till att skriva på för anställningsavtal och luncha ute på Torsö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0