Dålig!!

Satan va dålig jag vart på att skriva här nu asso... Men har ju verkligen vart så mycket nu....!!! Jag har ju gått intro inom hemtjänsten här i Mariestad, vart i Tibro på banken och lite andra ärenden, packat och lite sådant!!! I helgen blev det först jobb på fredagen, efter de så träna jag och kom tillbaka till god mat och ett glas vin!! I lördags så hämtade jag min älskade lilla Bella hos mor, och fick även en god lunch!! Sen på kvällen åkte vi ut till Torsö på god middag, gott dricka och fin fint sälskap:D I söndags va de upp i rätt god tid, frulle, långpromenad vid vattnet och sen städ städ och massa städ!! Idag va de åter jobb!!! Och tvätta och sen iväg på Powerstep... Så jäkla kul:D så de lär jag göra om!! Kommer va helt slut i möra;P Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Min blogg handlar om mitt liv med adhd och depression, och just nu har jag frågestund. Jag skulle bli jätte glad om du kunde ställa någon/några frågor.

Säg till ifall du vill göra bloglovinbyte förresten!

kram!

2012-02-29 @ 12:40:10
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0