Älskar!!

Gud vad jag älskar detta heeelt underbara vädret!!
Man märker verkligen hur humöret regleras av vädret...
Man får energi, mer ork och blir bara sååå glad!!

Det lixom pirrar i kroppen och allt som hör sol,vår och värme till=D
I morses så ringde de in mig så jag fik jobba...
Och de e ju gött...
Men bästa av allt e att chefen kom in på morgonen och undrade om jag ville börja på ett vick i 3 veckor..
Jo men visst säger jag..
Från när??!!
Ja,a... från i morgon blir det juh då=)
faan va nice!!
Så nu vet man ju lite i 3 veckor vad man har att göra!!!
Så ibland har man verkligen turen med sig!!
Känns som mitt liv går åt RÄTT håll och jag har tur!!!
Ja,a.. detta med att flytta till Mariestad!!
I LOVE IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0