Tiden bara går!!

Hej mina kära läsare eller inte läsare....  vet inte hur många ni är där ute!!                                                                                                     Måste börja med att be om ursäkt för att jag inte skriver så effekivt här den senaste tiden.....
Men har verkligen vart SÅÅÅ MYCKET den senaste tiden!!
De är flytt, flytt städ... Det har vart igång sättning med nytt jobb och anpassning till nya livet!!
Har en lång väg kvar innan de e klart.., men är dock en BRA bit på vägen!!
Jag har fått MIN lägenhet:D
Riktigt mysig och fin...
har bara inte kommit ordning än!!
Så bor ju dock inte där än..
men innom några dagar så;P
Jag har gått på vikariat sedan 1:a mars, vilket gick grymt fort att få....
han bara gå brevid!! så där hade jag en grymm tur!! å jag klagar då inte...
och ser väl ut som det kan bli fortsättning med:D
Bella trivs här i Mariestad och jag trivs och mår bättre än på mycket länge över detta beslutet med att börja om med mitt liv!!
Tror det var precis detta jag behövdeför att må bra...
Ny stad, nya vänner, nytt jobb och ALLT nytt!!!!
Känner verligen en harmoni innombords som jag inte kännt på flera flera år....
Jag älskar verkligen den kännslan och mitt nya liv:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0